pondělí 14. března 2016

Víkend tradičně netradičně


Tolik času a zároveň tak málo je. 
Každý si volíme sám, jak s ním naložíme. 
Kolikrát pár minut postačí
a už se člověk přesvědčí,
že i jen okamžikem jediným 
změníš si život, to já vím.
Potkáš přítele či najdeš odvahu.
Hlavní je nezůstat stát jen na prahu.




Tradičně netradičně jsme navázali na minulý týden.
Nel se vyléčila z chřipky, ale Ema ulehla s angínou. Tatík ležel 4 dny s fuj kašlem a fuj rýmou. 
Vzala jsem si na pátek volno hurá a navařila nachystala, aby to tu přežili. 
Já tradičně v práci. Po návratu obšťastnit a zkontrolovat ... 

Je to tak, že jednou za čas je to potřeba. Všichni se zastavíme a zpomalíme. 


Eminka mne přesvědčila vytáhlo se další drobné šití. Sama my tu ušila 2 úžasné ryby "Sardinky".
Obdivuji, jak u toho vydrží a jak se snaží si to vše sama dotáhnout do konce. 
Její modrá a černá, napěchovaná až k prasknutí, jsou úžasné.



Nel se snažila a udělala jedno disco sušenku. Celá se u toho opotila chudinka. 

Jedni přátelé nám nadělili dárek. Dárek největší hlavně pro naši starší dcerku. 
To se to hned marodí lépe.


1 komentář:

  1. Snad nevadí, že jsem si půjčila Tvá slova ze začátku Tvého příspěvku. Tak nějak mi mluvily z duše taky. Ozdobila jsem první starnu mého letošního diáře. Pokaždé, když jej otevřu ,si Tvá slova přečtu. Snad se mi podaří i konat podle nich. Díky Marcela

    OdpovědětVymazat