neděle 20. září 2015

Víkend jak fik na Mělnickém vinobraní

Po několika letech jsem měla celý víkend volno na naše Mělnické vinobraní a řádně jsem si to užila jak s dětmi, mužem i přáteli. Jsem tak ráda, že je kolem sebe mám. 

Potkala jsem pár tuze mi milých lidiček. Pár i těch, které by člověk raději nepotkal, ale to k těmto akcím patří. Ale hlavně jsme courali s mou skoro sestrou a pak s našimi báječnými kamarády.

Holky si užily atrakcí a my dospěláci hlavně vínečko, dobroty a hudbu pro mne vždy spojenou s trsáním. 

Vystoupení Michala Hrůzy bylo úžasné.



Vystoupení mělnické punkové kapely The Oxx bylo naprosto skvělou tečkou za pátečním večerem. Jsem prostě ulítlá. 


Sobota i neděle byly také parádní. 

Oblíbila jsem si jedno místečko s výbornou kávou Café Bike ...za víkend jsem tam byla nejméně 6x


Nakoupili jsme si nějaké nezbytnosti a mlsoty a teď večer již jen relaxujeme a čerpáme síly na nový týden,



Žádné komentáře:

Okomentovat