sobota 16. srpna 2014

Ani v létě jsem nezahálela

Po troškách tu a tam ... a stále někde pryč a na cestách ...












8 komentářů:

  1. Leni, to je krása. Všechno. Chci se zeptat na kytičky. To jsi se někde inspirovala nebo vymyslela sama (vymyslet sama nic nedokážu? Vyšívání mě hodně láká už jsem si dokonce koupila knihu od Anna Marie Horner, kde jsou tak nějak základy všeho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ola Květ, sem tam něco okouknu na pinterestu a pak to realizují tak, jak mi to v danou chvíli přijde na mysl. Nakreslím tužkou na plátno a je to. Kuju ti. Ta kniha musí být krásná.

      Vymazat
  2. Všechno krásné! A lněné kapsičky z minulého příspěvku taky.... Simona

    OdpovědětVymazat
  3. no pááni Leni, koukám že jsi opravdu nezahálela:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné obaly na knihy. Zrovna ráno jsme zvažovaly s dcerkou obaly na knihy jako letošní osobní dárky k Vánocům a vymýšlely co tam komu vyšít za nápis. Když jsme došly k tátovi, vypadlo z dcery: "Neběhej a pracuj" :) Tak se asi inspirujeme a budeme vyšívat neutrální květinové motivy :) Opravdu nádhera.

    OdpovědětVymazat
  5. a Leni, nejen holky máš šikovné, ale tady je vidět, po kom to mají :)
    na Dolském mlýně, to je tady u nás nedaleko, jsme byli před časem taky, krásný výlet. ta ostatní místa z fotek nepoznám. určitě se holky měly hezky...a vy velcí taky, krásně zvelebujete zahradu. taťku máte šikovného, ta stavba...no páni. tak se opatruj a já zase po nějakým čase nakouknu, jo?

    OdpovědětVymazat