středa 30. října 2013

Podzim je plný překvapení ...

Měla jsem jedno veliké štěstí ... vyhrála jsem focení u MaryJet , která spolupracuje s mou kamarádkou vizážistkou Evou Veselovskou. Dvě pohodové profesionálky. Líčení jsem dostala jako bonus. Díky holkám za to. 

Vzniklo mnoho krásných snímků ... v mých oblíbených barvách a věcech ... na krku korále od Marvael na památku (byly mi pohlazením po duši) ... mikina od Babazinky, kterou "tahám" tak ráda ... v mých prvních vlastnoručně šitých kalhotách, které jsem se učila šít u Beruzzky ...

No a ta poslední fotečka jsem typická rozjařená já ...  

neuvěřitelný zážitek s pár malovátky, barvičkami a dobrou náladou













25 komentářů:

  1. Leni, bylo mi potěšením...ráda sem Tě poznala:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Naderny Lenysku....:):*

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůůů, Leni, tobě to ale sluší !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasný fotky, ze kterých je cítit pohoda a příjemná atmosféra!

    OdpovědětVymazat
  5. Lenko, to jsou nádherné fotky! Krása ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, krásné fotky. Moc ti to sluší a je vidět že sis to užívala.
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  7. Leni, seš kočka!!! Fotky se vážně moc povedly! Moc ti to sluší! Papa, L.

    OdpovědětVymazat
  8. No ale aká cica mica :-) Fotky nádherné, ten účes bol fakt výhra, sekne Ti to mojka ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Děvčata .. mocinky moc Děkuji ... ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Lenko, krásný fotky, moc Ti to sluší. A ty vlasy máš teď taky super.

    OdpovědětVymazat
  11. teda Leni, si uzasna!!! a hlavne, ked sa smejes:)

    OdpovědětVymazat
  12. Ach! Nádhera! Pro mne je nej ta v kapuci - zasněná, krásná...

    OdpovědětVymazat
  13. Nadherne fotky Lenko. Vybrala jsi krasne barvy, ktere ti moc slusi a podzimni priroda to jeste doladila! A kalhoty jsou super, jsi sikulka. Zdravim, Monika....

    OdpovědětVymazat
  14. Bezvadné!!! Pro mě je vždy zážitek vidět někoho, koho si člověk v té virtuální relaitě nějak představuje, pěkně takhle zblízka:-)) krásné!

    OdpovědětVymazat
  15. Héééj, jaká krásná baba, nehrám. Záříš!! Sluší Ti to neskutečně a sdílím Tvůj životní názor z poslední fotky:-))) J.

    OdpovědětVymazat
  16. Hézký! Leni, Ty jsi kočka! Ty krátké vlasy Ti moc sluší. ..V Po jdu taky na "motorkářský" sestřih - jak já tomu říkám. Zvykla jsem si na to od letošního léta (když to byla nutnost pod přilbu) a nějak se toho nemůžu zbavit:))) Kdysi jsem taky nosívala úplně na krátko, ale pak trochu delší a delší... A teď zase na kluka :)

    OdpovědětVymazat
  17. Leni, moc ti to sluší. A jak píše Jana. Krásná jsi.

    OdpovědětVymazat