středa 13. března 2013

Na jarmark v našem rodiném centru

Příští týden se bude pořátam malý jarmark u nás v RC Kašpárek na Mělníku ... má malá troška do mlýna. Poprvé přispívám vlastními výrobky.



 No moje děti by byly nejraději, kdyby si nikdo nekoupil nic a všechny nám zůstaly. :-D




13 komentářů:

  1. Ahoj ale tomu neverim ze by sovicky zustaly doma :-) jsou krasny

    Auben

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, Ty jsi tajnůstkářka ;-) Kdypak jsi je stihla ušít? Jsou nádherné!!! Nedivím se holkám, že je nechtějí dát :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéje, tak to bude tvůj stánek v obležení:-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Juuu, Leni, mas je tuze povedene....

    OdpovědětVymazat
  5. The owls are SO BEAUTIFUL!!! I like that each one is different and unique ;-)

    Sovy jsou tak krásné! Jsem rád, že každý člověk je jiný a jedinečný

    OdpovědětVymazat
  6. To se dětem ani nedivím, jsou krásné ;o)

    OdpovědětVymazat
  7. These guys are gorgeous. Looks like fun in the making.

    OdpovědětVymazat
  8. Leničko, ani se jim nedivím, jsou nádherné .... Marki

    OdpovědětVymazat
  9. Leni ty sou úžasné, nádherně barevné!

    OdpovědětVymazat
  10. Holééé hombre, fanfárové jarmarkové čmaněníčko!!! Budeš mít urkitě úspěch;o)! Jóga a tanečky v Mělníku byly úžasné. A z města Mělník jsem totálně okouzlená! Byla jsem tam poprvé a udělal na mě velký dojem;-D. Tak snáď se příště potkáme;=). Maj sa bohousky, drahá moja. Páčko Míša

    OdpovědětVymazat
  11. Leni, ty jsou napprosto famózní...krásné, krásné, krásné

    OdpovědětVymazat
  12. Sovičky jsou úžasnééé. Moc krásně je máš barevné :o)

    OdpovědětVymazat