pondělí 18. února 2013

Malá velká radost

Během nedělního odpoledne jsme vyrazili za nákupy do velkoměsta. Mužík si přál již delší dobu něco nového na sebe, tak je potřeba jim to občas dopřát. Domů jel "oblečený" a usměvavý. Já narazila na docela malou nástěnku. To bylo takové vnuknutí. Hned večer jsem ji potáhla látkou a mužík nainstaloval. ;-) Zlatíčko moje...

látka Karavan od Valori Wells .. poklad nádherný


Vše ze své kočičí výšky kontrolovala naše kočinda Líza. 

10 komentářů:

  1. Ahoj, krásné původně jsem si myslela že jde o nějakou mozaiku. Látka je to tedy moc krásná.
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá krásně a teda taky jsem si původně myslela, že je to mozaika. Hned je útulně

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná nástěnka... taky jsem v první chvíli myslela, že jde o mozaiku:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo, Leni, tak to je super nápad!!!! Vypadá to úžasně! Krásný večer, L.

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, je nádherná, ..... ta látka je moc krásná, nejdříve jsem si myslela, že to máš nějaký obrázek s mozaikou .... Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Leni hezký. Jen nevím, když je to nástěnka, to do té krásné látky budeš píchát? auu :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je dobrý počin, vypadá luxusně, ale špendlík bych do ní nepíchla ni náhodou...

    OdpovědětVymazat
  8. Leni, nástěnka je skvělá! A když nechceš mlíko, hodím ti k sobě recept na čočkovou paštiku, ju?

    OdpovědětVymazat